Dopis od čtenáře Fandy. (1)

25.08.2011 14:15

Na redakční mejl jedenáctky dnes dorazil první dopis čtenáře v historii. Poslal nám ho Fanda a vy si ho nyní můžete přečíst také. Zde nebylo třeba cenzury, dopis je přepsán tak, jak byl přijat, včetně gramatických i dramatických chyb.

 

Vážení vorvani,

 

jsem velmi potěšen, že mohu denně nahlížet do zákulisí Vorvaňů a aspoň chvíli..aspoň pár minut každý den.. si připadat jako jeden z Vás. Byl jsem taktéž na zápase v Budějovích, ale nesměle jsem seděl pět řad nad vámi, jelikož jsem se necítil na takovou společnost. Zkrátka si myslím, že ještě nemám na to dýchat stejný vzduch jako vy, ovšem moc rád bych ho jednou také okusil. Nejsem jako ostatní dravci.

 

Bylo mi ctí s vámi sdílet jeden Sektor. Byl jsem natolik vzrušen Vaší přítomností, že jsem zapoměl sledovat hru. Naštěstí zde máte krásný report, ze kterého jsem se dozvěděl nejen konečný stav, ale také vaše zážitky. A to nebyla přítomna devítka! Jaká euforie to asi musí být, když jste kompletní.

 

Byl bych moc rád, kdybych vás mohl zdravit a budu doufat, že snad jednou budu moci přijít mezi vás. Snad vám ta euforie vydrží a svému spolku zachováte rodinný charakter.

 

S úctou Fanda

 

P.S.: Je možnost sehnat někde Vaše kartičky s podpisy? Moc by mě potěšilo, kdybych vás mohl mít nad postelí a probouzet se s vámi..