Hřebík ven?

23.04.2012 11:37

I přes značné přemáhání jsem se až doteď snažil tuto větu nevyslovovat. Chtěl jsem věřit, že mají pravdu ti, kteří od začátku tvrdili, že nám jeho příchod pomůže, ale realita je bohužel jiná. Dokonce bych možná i zkousnul, kdybychom v tabulce byli tam kde jsme, ale pouze v případě, že by opravdu byla na hřišti vidět nějaká změna k lepšímu, respektive jakákoli výrazná změna. Snad by mi alespoň malilinkatou útěchou bylo, kdyby se hrál slibovaný presink jako tomu bylo třeba v přípravě s Ružomberokem, ale my jsme se nedočkali ani toho nejproklamovanějšího! Nebudu si hrát jako někteří na bezchybného odborníka a dělat rozbory, zdali by to za Chovance bylo stejné, lepší či horší. Stačí mi pouze to, co vidím na vlastní oči a to je fakt, že Chovanec měl ve stejném počtu svých posledních odkaučovaných zápasů jako Hřebík rozhodně víc koukatelných poločasů, nehledě na získané ligové body ( Chovanec – 22, Hřebík – 14, obojí z posledních 10ti zápasů). A pak je tu fakt, který mě vnitřně sere možná i víc, než tabulka. Nikdo nikdy za tu dobu co chodím na Spartu, nerozdělil fanoušky tak jako právě Hřebík. To, že se hádáme na netu beru, nějak se ten čas zabít musí, že se hádáme v hospodě před fotbalem mě už štve, jsou to přeci chvíle na které se celý týden těším, až si dám pivko s těmi, s kterými sdílím stejné náboženství, ale že to dojde tak daleko, že na sebe budeme nejenom řvát v hledišti, ale zároveň si kvůli vlastnímu názoru budeme sami mezi sebou chtít rozbít hubu, tak to už je moc. Fakt nevím, jak by to nakonec dopadlo, kdyby naše emoce nezchladil dědek s hadicí, ale prosím, prosím, prosím nevystavujte mě situaci, kdy se jeden můj kamarád začne hádat s druhým kvůli Hřebíkovi a málem dojde na pěsti. Tam potom mezi Váma stojím a chce se mi brečet. A tenhle moment mi dal odpověď na mou úvodní otázku. Je mi jedno jestli nás bude trénovat Pepa, Martin, Helmut nebo třeba Anders Behring Breivik, ale hlavně ať to není Hřebík. Chci se hádat s chacharama, slátancema a vačnatcema, ale ne s vlastní krví a dokud tu inženýr bude, tak nikdy nebudeme jednotní a proto poprvé od jeho příchodu „HŘEBÍK VEN!“ :-(

 

Toto je můj soukromý názor a nemusí vyjadřovat to, co si myslí ostatní Vorvani.